Meest gestelde vragen over Performance Fysio

+ Wat is jullie visie?

Wij geloven in een persoonlijke, 'bigger picture' benadering van fysiotherapie waarbij de oorzaak van de klacht centraal staat, niet alleen de symptomen. We streven naar duurzame oplossingen door gerichte therapie, training, voedingsadvies, educatie en preventie.

+ Voor wie is de Gratis Pijncheck bedoeld?

Contractvrije zorg kan een drempel zijn om een afspraak te maken, de Gratis Pijncheck bied een laagdrempelig optie om kennis te maken met onze visie, behandelwijze en second opinions.

+ Hoe werkt de Gratis Pijncheck?

We starten altijd met een intake en analyse om de oorzaak van de klacht te achterhalen. Vervolgens stellen we een strategie op dat voor jou werkt. Daarna plannen we eventuele vervolg consults door om je strategie door te zetten.

+ Wat is ongecontracteerde fysiotherapie?

Als ongecontracteerde fysiotherapiepraktijk hebben we geen contracten met zorgverzekeraars. Dit betekent dat we meer vrijheid hebben om zorg op maat te bieden, zonder beperkingen van verzekeraars. Hierdoor kunnen we de tijd en aandacht geven die jij nodig hebt voor optimaal herstel.

+ Moet ik alles zelf betalen?

Bij ons betaal je zelf via pin, betaal verzoek of contant je behandeling waarna je een factuur krijgt om je behandeling terug te declareren voor een bepaalde vergoeding. Je vergoeding is afhankelijk van je soort polis, je aanvullende pakket en welke zorgverzekeraar je zit.

+ Waarom werken jullie ongecontracteerd?

We willen de zorg kunnen bieden die jij nodig hebt, zonder beperkingen opgelegd door zorgverzekeraars. Dit geeft ons de vrijheid om ook te kijken naar voeding, training, mentaal/emotionele ondersteuning zonder dat we gebonden zijn aan standaard protocollen of maximumaantallen behandelingen.

+ Welke diensten bieden jullie aan?

Naast reguliere fysiotherapie bieden wij ook Personal Training aan ter preventie van klachten of om te helpen mentaal/emotioneel weerbaarheid te vergroten. In de toekomst zal er ook voeding coaching bijkomen om het plaatje compleet te maken.

+ Kan ik na mijn fysiotherapie doorstromen naar personal training?

Absoluut! Veel klanten kiezen ervoor om na hun herstelproces via fysiotherapie door te gaan met personal training om verder te werken aan hun kracht, mobiliteit en algehele gezondheid. We kunnen een plan opstellen dat naadloos aansluit op je hertelstrategie.

+ Kan ik direct aanmelden voor Personal Training zonder fysiotherapie te hebben gehad?

Dat kan zeker! Je hoeft niet perse bij ons een behandeltraject te hebben doorlopen om in aanmerking te komen voor Personal Training.